Gyakran Ismételt Kérdések

Ha megakadtál a foglalásod közben, vagy problémába ütköztél, írj ügyfélszolgálatunknak a hello@todi.hu címre! De előtte olvasd el a Gyakran Ismételt Kérdéseket, hátha itt megtalálod a választ!


FOGLALÁS – FIZETÉS – JEGYVISSZAVÁLTÁS

 

Kinéztem egy utazást, és helyet szeretnék foglalni a Todi koncertutazásra. Hogyan lehetséges?

A https://todi.hu/utjaink oldalon válaszd ki az utat, majd add meg adataidat, jelöld be a számodra megfelelő fizetési módot, és nyomj rá a megrendelés gombra. Ezt követően, függően a fizetési módtól vagy az OTP Simple oldalára irányítunk, ahol bankkártyával tudsz fizetni, vagy emailben elküldjük az átutaláshoz szükséges infókat.

Nem ismerem az OTP Simple-t. Ez milyen fizetésnek számít?

Az OTP Simple rendszerén keresztül történő fizetés egyszerű bankkártyás fizetésként könyvelődik. Pont olyannak, mintha mozijegyet vennél, vagy amikor a boltban kártyával fizetsz.

Biztonságos az OTP Simple?

Igen, a mi és partnereink tapasztalatai alapján teljesen megbízható a rendszerük. A fizetési oldal https:// kezdetű weboldalon fut, itt az „s” a security-re utal, ez is a biztonság részét képezi. Eddig több, mint 8000 ilyen fizetésen vagyunk túl, és még egyetlen visszaélés sem történt.

Elírtam az adataim, mit tegyek?

Ha az adatmegadást követően, a fizetés előtt vetted észre, az adatellenőrző oldalon (a foglalás utolsó oldala)  még tudod módosítani. A fizetést követően pedig küldünk egy levelet benne egy linkkel, amin bármikor (legkésőbb az utazás előtti 3. napig) magad is tudod módosítani adataid.

Nem sikerült a fizetés. Mit tegyek?

Ennek több oka lehet: ha elírtad a kártyaadatokat, vagy ha nincs elég fedezet a kártyán, akkor erre üzenetben figyelmeztet a rendszer. Az is előfordulhat, hogy a napi limited nem elég magas, ezt a bankodnál tudod ellenőrizni. Ha ezekkel nincs gond, de mégse sikerül a fizetés, válaszd az átutalásos fizetési módot. Hétköznapi utalás esetén 1-2 órán belül megérkezik az utalás, amit azonnal visszaigazolunk.

Kifizettem a jegyem, mi a teendőm?

Bankkártyás fizetés esetén a fizetésről egy banki visszaigazoló emailt, valamint egy, a számlát is tartalmazó emailt kapsz, rögtön a foglalást követően. Ha az átutalást választottad, akkor egy kis türelmedet kérjük, amíg átfut a rendszereken a tranzakció. Hétköznap ez általában néhány óra, hétvégén indított utalás esetén pedig hétfő délelőttig meg kell érkezzen a visszaigazolás. Amint megérkezik a befizetésed, visszaigazoljuk azt. Teendőd nincsen, az utazás előtti napokban fogjuk küldeni a szükséges tudnivalókat.

Nekem kellene számla is, megoldható?

A Todi koncertutazások minden utasa számlát kap az utazásról, ezt a foglalás utáni emailben küldjük. Ha valamilyen okból ezt nem kaptad meg, írj nekünk!

Többen utazunk, de csak egy emailt kaptunk, mit tegyünk?

A foglalást követően a leveleket mindig a foglaló email címére küldjük el. A visszaigazoló emailben találsz egy linket, amire ha rákattintasz, meg tudod adni a többi utas adatát is. Az utazás előtti infomailt már minden utasnak el fogjuk küldeni – feltéve, ha tudjuk az email címüket.

Fizettem, de semmilyen emailt nem kaptam. Mit tegyek?

Először is nézz be a spam, illetve Gmail esetén a promóciók mappába is. Ha ott sem találod, akkor írj nekünk a hello@todi.hu címre, és orvosoljuk a problémát.

Még nem múltam el 18, mehetek veletek?

Sima ügy :) Annyi a kérésünk, hogy ide kattintva töltsd le a szükséges dokumentumot, töltsétek ki, szülő írja alá, és hozd az utazásra.

Korhatáros a koncert?

Vannak olyan koncertek, ahol alsó korhatárt szabnak meg, de a legtöbbnél nincs ilyen. Ha nem vagy benne biztos, írj nekünk egy emailt a hello@todi.hu címre, és utánakérdezünk.

Megvan a jegyem, de mégse utazom. Visszaváltjátok?

Az Utazási Feltételekben leírtak szerint ilyen esetben a befizetésed 40%-át térítjük vissza az általad megadott számlaszámra. Ezt legkésőbb az utazás előtt 10 nappal jelezd nekünk! Lehetőséged van valaki másnak átadni a jegyed az utazás előtti 3. napig, lásd következő kérdés.

Megvan a jegyem, de végül valaki más utazik. Ez megoldható?

Igen, ráadásul a névátírás díját elengedjük! A foglalásod után kapott emailben lévő linken az utazás előtti 3. napig tudod módosítani az adatokat, így át tudod írni valaki más nevére az utazást!

Elmarad a koncert, visszakapom az utazás árát?

Ha azért nem utazol, mert az előadó lemondta a koncertet, akkor a megváltott jegyed 15% kezelési költség levonása mellett visszautaljuk. Ebben az esetben írd meg nekünk bankszámlaszámod a hello@todi.hu címre!
Lehetőséged van azonban arra is, hogy egy másik koncertutazásra átfoglalj. Ebben az esetben megváltott buszjegyed árát 100%-ban felhasználhatod a kiválasztott másik utazásra!

 

UTAZÁS ELŐTT

 

Mikor és honnan indulunk, mikor jövünk haza?

Az indulás pontos helyét és idejét az utazás előtti napokban fogjuk elküldeni az általad megadott email címre, ezért ezt kérjük, hogy figyeld!

Haza a legtöbb esetben nem sokkal a buli után (általában egy órával a befejezést követően) indulunk. Ha ettől eltérünk, akkor azt az adott utazás foglalási oldalán megtalálod.

Mit vigyek, mi legyen nálam?

A koncertjegyed mindenképp! Amennyiben ezt tőlünk rendelted, akkor a fedélzeten az utaskísérőd fogja majd a kezedbe nyomni. Ezen kívül, külföldi utazás esetén érvényes irat: személyi igazolvány, vagy útlevél. Jogosítvány nem jó! Az irat meglétét felszálláskor utaskísérőnk ellenőrzi! Kérjük, ezt még most ellenőrizd, mert sajnos már többekkel előfordult, hogy lejárt irat miatt nem tudtak velünk utazni.

Táska, szütyő, hátizsák?

A/5-ös méretűnél nagyobb táskát, szütyőt, tatyót a legtöbb koncertre, fesztiválra – az utóbbi hónapok, évek terroreseményei miatt, érthető okokból – nem fognak beengedni. Persze előfordulhat, hogy néha lazábban kezelnik, de ne ezen múljon, hogy nem jutsz be!

Enni-innivalót vihetek?

Természetesen, hozhatsz bármit. Sőt, érdemes egy-két szendviccsel is készülni. Emellett az útközbeni pihenőket úgy időzítjük, hogy jól felszerelt benzinkutakon álljunk meg, ahol tudsz venni kávét, frissítőt, rágcsát.
Viszont fontos, hogy az utazás során az alkoholfogyasztást kulturált keretek között tartsd! Az Utazási Feltételeink alapján azon utast, aki utastársait zavarja, az utaskísérő akár le is szállíthatja!

Nem kaptam választ kérdésemre, mit tegyek?

Írj nekünk a hello@todi.hu címre! Ügyfélszolgálatunk átlagosan 5 órán belül, de garantáltan három munkanapon belül válaszolni fog!

Üzenetküldés Messengeren keresztül